Serendipity

10:15

Hello there my lovely friends!

Today I'll be showing you an essence nail polish which you could have already seen on my facebook page. :)


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati jedan essence lak kojeg ste već mogli vidit na mojoj facebook stranici. :)


essence 37 serendipity, 2 coats









Serendipity is one the essence polishes from their gel line. From my point of view this is an ashy lavender polish than can look gray in certain lights, lovely cream formula, opaque in 2 coats. This polish dried really fast, once again - stunning formula and it lasted 4+ days on my nails without even a top coat.
I wore this polish 5 times already which is insane. I honestly can't remember when was the last time I wore a single polish so often and it says a lot about my love for it since I have over 400 polishes in my collection.


Serendipity je jedan essence lak iz njihove gel linije. Sa mog stajališta ovaj lak je pepeljasta boja lavande koja može izgledati čisto sivo u određenim svitlima, prekrasna krem formula, pokriva nokte sa 2 tanka sloja.
Ovaj lak se jako brzo suši, još jednom - prekrasna formula i na mojin je noktima traja priko 4 dana bez nadlaka. Nosila san ga već 5 puta što je ono meni skoro za ne povirovat. Iskreno se ne sićan kad san zadnji put skinila manikuru pa išla opet mazat isti lak - zato što ne želim gledat nokte bez njega. Iman priko 400 lakova u kolekciji, neznan jel iman još išta ovako originalno i prekrasno.




INGREDIENTS:

BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, CELLULOSE ACETATE BUTYRATE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, ACRYLATES COPOLYMER, DIPROPYLENE GLYCOL DIBENZOATE.


I love this polish and I highly recommend you to try it. :) What do you think of it?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Ja obožavan ovaj lak i toplo Vam preporučam da izdvojite 12,90kn i da si ga uzmete. :) 
Ako si ga nebi sami uzeli, skočite malo do moje facebook stranice i pogledajte darivanje koje, između ostaloga, sadrži i ovaj lak! *Otvoreno za Balkan :D
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila 



You Might Also Like

16 comments

  1. Divan je, moram ga nabaviti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga naći, ako ništ, idi na moj fb, igraj igru :D

      Izbriši
  2. Beautiful shade, it looks very sophisticated on your nails!

    OdgovoriIzbriši
  3. aa, vidim ja poznat lak i skužila sam da sa ga već vidjela :D
    ali nokti su ti stvarno ono.. dobri. a oblik pogotovo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nijansa mi je prekrasna i na listi mi je lakova koje moram isprobati sve otkad sam prvi put naletila na jednu manikuru s njim na fejsu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous nail color.Love it.<3
    xoxo

    http://kintanfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Prezakon je <3
    Već sam ga par puta nosila ali nikako da ga pošteno poslikam...definitivno među zanimljivijim bočicama na polici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno najnošeniji lak kod mene nakon duuuugo vrimena :D Fala draga :D

      Izbriši
  7. Predivan! A i ovi tvoji nokti isto, oblik je on point. :D Da znaš da sam odigrala zbog ovog ljepotana. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics